Day Seven - Eleven - Reisverslag uit Ban Hat Rin, Thailand van Melissa Koelewijn - WaarBenJij.nu Day Seven - Eleven - Reisverslag uit Ban Hat Rin, Thailand van Melissa Koelewijn - WaarBenJij.nu

Day Seven - Eleven

Blijf op de hoogte en volg Melissa

30 Augustus 2013 | Thailand, Ban Hat Rin

Potverdriekokosnoten, doe je je ogen open ben je ineens 4 dagen verder!

We hebben de afgelopen dagen hier op Koh Phangan ontzettend genoten en gerelaxt en heb ik het bloggen even achterwegen gelaten, deels omdat het toch niet zo interessant is om te lezen dat wij van onze rug naar onze buik rollen en deels omdat het te jaloers makend is te vertellen dat we de rest van de dag besteden aan eten, drinken, zwemmen in azuurblauw water, schommelen in hangmatten, thaise massage en heel veel slapen. We hoeven hier namelijk NIETS hier in dit paradijsje en er ligt toch geen hond op het strand, ofja eigenlijk wel, twee honden zelfs. Onze nieuwe hotel vriendjes weten precies wanneer we er zijn en komen ons op de handdoek vergezellen. Wat een kleine boefjes! Een van de twee hondjes slaapt zelfs voor ons huisje op de veranda, die nemen we dus mee dat snap je wel hè mam.. Over andere dingen die niet kunnen. Was ik toch bijna met m'n ouders naar een half moon party geweest... Helaas was ie verder weg dan we dachten en zijn we niet gegaan, reden genoeg voor een tripje terug met vriendinnen dus! En nog iets wat al helemaal niet mocht, mama, ik en marit hebben een henna tattoo laten zetten! Ja pap we wachten met de echte tot we 21 zijn. (uhu) We hebben het in ieder geval heerlijk en genieten van de rust, dat word wel een shock maandag gelijk naar school! Vanavond laatste avondje en morgen ochtend terug naar Bangkok voor de laatste dag. Maarreee omdat ik toch al zoveel aan het woord ben geweest laat ik bij deze mijn tweede waarneemster nog even aan het woord!

...Another day in paradise ( voor oma en schoonma: weer een dag in het paradijs)

Wegens vakantie is Melis even uitverteld , want ja wat moet je nog vertellen over liggen op het strand, lopen naar de zee en weer terug op je zonnebedje ....

2jaar geleden dachten we een reis te maken die we niet snel weer zouden maken!?
Het werd een super reis die niet snel overtroffen kon worden...
Ja dat dacht ik, maar het tegendeel is waar...

Oké we zijn geen 3 weken maar 12 dagen maar wat voor een dagen!!
Wat een heerlijke sfeer hangt er om ons heen, totaal ontspannen zijn we....
Alles is weer meer dan super geregeld door Joeri en het WIn Win team van Bezoekthailand.nl wederom een 10 !!

Het is zo fijn dat waar we ook aankomen, er altijd iemand klaar staat en de hotels geweldig zijn. Er blijft dan genoeg tijd over om ook zelf nog dingen te ondernemen...

Hoeveel weken zijn we al hier...uhhh.. 10 dagen.. Echt.. Daar geloof ik niks van??
Zoveel gezien, zoveel gedaan en zoooo genoten...

En dan die gekke meiden van ons die sporen echt niet wat een humor, heerlijk.
Tja het land van de glimlach, het past ons als een strak aangemeten mooi pakkie mooi pakkie hier in Thailand!!

Melis heeft haar eigen IK gevonden Thaid om verder te gaan Thaid om haar los te laten en dat voelt goed, vorig jaar al bewezen in Thailand..
En Marit echt ze lacht alle kruisspinnen uit, van de herfst in de tuin pff ze weet wel beter ;-)) De tuinslang is geen competitie maar angsten zijn er om overwonnen te worden en dat heeft ze!!

De laatste dagen hebben we rustig doorgebracht op Koh Phangan in hotel en Spa Sarikantang (dit betekent hommel) prachtig strand, lekker lui zijn, lekker laten masseren..

Morgen met de boot 2,5 uur terug varen en dan naar het vliegveld van Surat tani. Avonds gaan we Bangkok nog in ( krijgen we nooit genoeg van)!
En dan lekker weer naar huis...life go's on. ( leven gaat door;-))

From Thailand With love

Xoxo

P.s Angelique we hebben het weer meegemaakt..Same Same ...but different!! :-)) x

• 30 Augustus 2013 - 16:14

Cilia:

Wij vinden het echt heel fijn hoe jullie het naar je zin hebben gehad en genoten van al het moois.
    Daar kunnen jullie weer heel lang op teren maar vooral verwerken als je weer thuis bent.
    Daarbij komt dat wij het nu wel erg lang vinden duren om jullie weer in het echt te zien en weer even vast te houden.
    Gauw weer tot ziens en 'n veilige en betere zit in het vliegtuig.
    Liefs en 'n dikke kus xxxx
    Pa en ma.

• 30 Augustus 2013 - 17:45

Angelique:

Gelukkig voelt deze korte vakantie (wat is kort als er geen tijd meer lijkt te bestaan, je geen boodschappen en huishouden meer hoeft te doen, als er heerlijk voor je wordt gekookt en je zelfs de afwas niet in de vaatwasser hoeft te stoppen, als je geen hotels ter plekke hoeft uit te zoeken, geen reis hoeft te maken zonder dat het helemaal is uitgedokterd en afgestemd op je tijdplan, je luxe wordt vervoerd en gidsen je de mooiste plekken laten zien en waar je een aantal dagen heerlijk op het strand lekker helemaal niets meer hoeft te doen, je meiden veranderen in stoere vrouwen die met deze ervaring de wereld aan kunnen)....alsof je weken bent weggeweest. En in totaal ben je dat ook: van zoveel quality time kunnen de meeste mensen alleen maar dromen op vakantie! Dus ongelofelijke boffers, leg je kleding nog 1 keer in de Bangkok geur, stop ze daarna in je koffer (LVT (leuk voor thuis)), vouw jezelf nog even in de origami stand op de weg terug en weet dat we met open armen op jullie staan te wachten!! Same Same but again very different!! Xxxxx

• 30 Augustus 2013 - 21:20

Marleen:

Wederom van genoten ,jammer dat het klaar is had even geen boek nodig. Hele goede en veilige thuis reis gewenst van alle Overheidjes!!!

• 01 September 2013 - 06:51

Ineke:

Ik ben iemand, die niet zo graag leest, maar heb jou reisverslag met zoveel enthousiasme gelezen. Je vertelt het zo goed, dat het me boeide en iedere keer nieuwsgierig was, wat jullie nu weer beleefden. Hartelijk dank voor de tijd, die je hier aan besteedde.