Day Zero - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Melissa Koelewijn - WaarBenJij.nu Day Zero - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Melissa Koelewijn - WaarBenJij.nu

Day Zero

Blijf op de hoogte en volg Melissa

20 Augustus 2013 | Nederland, Schiphol

Zitten we weer met ons laatste bakkie pleur en onze overdedatum gevulde koeken op de Holland boulevard op Schiphol. Weet je gelijk weer waarom we weg gingen. Ik schrijf me vast in voor twee weekjes rijst en ananas!

Vandaag en gisteren waren van die overbodige dagen waarin je elkaar naast je koffertje op je bank gaat zitten aanstaren, wachtend tot het dan eeeeindelijk tijd is om naar Schiphol te gaan. We hebben dit keer de olympische prestatie geleverd om maar 3 ipv 4 koffers mee te nemen, wat ons dus de mogelijkheid geeft alsnog Bangkok leeg te kopen. En papa maar denken dat we minder mee nemen omdat we het niet nodig hebben.. Klopt pap, we hebben nog MEER nodig en t liefst allemaal voor 'n euro. Silom Centre here we come!

We staan gelukkig al weken te stuiteren om eindelijk weer t vliegtuig in te gaan. En die 11uurtjes komen we wel door. Zodra we het luchtruim van Irak hebben overleefd is het alleen maar rechtdoor. Morgen ochtend staan we weer onbekende geuren te snuiven midden in Bangkok en geven we iedere Thai die we tegen komen een dikke knuffel. Of het nou de tweede keer is, of voor ondergetekende zelfs al de derde, dit word weer een reisje om nooit meer te vergeten! En wees niet bang, zelfs na twee keer Thailand ben ik nog lang niet uitgeschreven.

Nou lieve vriendjes, familie, vage kennissen en die 15000 mensen die ik niet ken die dit ook lezen, we gaan er ontzettend van genieten.

Lieve opa's & oma's doe geen dingen die wij ook niet zouden doen ;) Lieve vriendinnetjes: ookal ben ik single nu, ik val niet op een thai, kan minstens een nieuwe tarzan tegen het lijf slingeren in de jungle maar die kans is erg klein!

Wij gaan straks 't vliegtuig in en in de tussen tijd nog even Schiphol leegkopen, een Segway stelen van de beveiliging en ons zenuwachtig maken over turbulentie (de rest dan) Ik spring gewoon uit 't vliegtuig als t moet, nieuwe hobby!

We wensen onszelf een veilige vlucht! Tot in Bangkok ✈

From Schiphol with love,

xoxo

• 20 Augustus 2013 - 17:05

Tess:

Hoi lieve allemaal,
    Super veel plezier en vooral lekker genieten.

Dikke kus uit de Ardennen

• 20 Augustus 2013 - 18:08

Erwin:

Als ik jullie ophaal moet er dan een aanhanger achter de auto? :-)

• 20 Augustus 2013 - 19:15

Teuni Janssens:

Goede reis en ontzettend veel plezier en geniet ervan . Maar gezien jullie enthousiasme gaat dat zeker lukken. Kijk nu al uit naar het volgende reisverslag. Doeiiiiii

• 20 Augustus 2013 - 19:29

Jacco&Ria :

Fijne tijd in het prachtige vakantie land!!!!!

• 20 Augustus 2013 - 23:57

Ineke:

Ik wens jullie weer een hele mooie vakantie en zal met plezier je verslag lezem

• 21 Augustus 2013 - 08:45

Petra Plaizier:

Fijne vakantie lieve Koelewijntjes,
    De vliegreis zit er nu op, even wennen aan de
    temperatuur en dan genieten !!
    Groetjes van ons xxxx