My Thaiery 9 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Melissa Koelewijn - WaarBenJij.nu My Thaiery 9 - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Melissa Koelewijn - WaarBenJij.nu

My Thaiery 9

Door: melissakoelewijn

Blijf op de hoogte en volg Melissa

14 Juli 2011 | Thailand, Chiang Mai

Day Nine

Vandaag een relaxdagje, heerlijk! Iedereen was wel toe aan een beetje rust. Eerst lekker rustig wakker geworden en daarna weer een ontbijtje meegepakt. Eindelijk een zwembad bij het hotel dus tijd voor een duikje met onze witte lijven. Na wat doorligplekken gecreeert te hebben waren we het zat en hebben we 's middags lopend Chiang Mai ontdekt. Weer langs de vele kraampjes gelopen en alle thaise goedkope troep bezichtigd. Tussendoor nog even wat tempels meegepikt, waar we vriendelijk ontvangen werden door een thaise leraar. Hij vertelde ons over buddha dag op 18 juli. Heel Thailand viert dan feest, zonder alcohol, want dat is overal verboden dan. De bedoeling is dat alle monniken en bewoners drie rondjes rond een tempel lopen voor voorspoed en geluk in hun leven.

Na een tijdje lopen begon mijn maag meer geluid te maken dan mijn keel dus gingen we bij een leuk sushi restaurant eten waar het eten letterlijk aan je neus voorbij ging. Op lopende band welteverstaan, wat erg leuk was! De thai zijn voor hun lengte en breedte enorme eters en er ging dan ook flink wat sushi naar binnen.

Na het eten weer een tukkie gepakt terug naar het hotel waar ik en papa ons even volledig uit elkaar hebben laten trekken door een thaise tipi wan, heeeerlijk zo'n thaise massage. Maritje dook nog even het water in om vervolgens totalloss in slaap te vallen, weer een geweldige dag gehad.

Wekkertje om 6uur voor het vertrek naar Lisu Lodge!

From Thailand with love,

Xoxo

• 14 Juli 2011 - 06:16

Zus En Tante:

Wat zal het saai zijn als jullie weer in Nederland komen.
    Fietsen in de regen, geen gids, sushi uit de vriezer en rust!!!
    Het lijkt mij een geweldige reis en ik vind het geweldig dat jullie dit mee kunnen maken....sjurp het maar op allemaal xxxx