IT GIET OAN! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Melissa Koelewijn - WaarBenJij.nu IT GIET OAN! - Reisverslag uit Ridderkerk, Nederland van Melissa Koelewijn - WaarBenJij.nu

IT GIET OAN!

Door: melissakoelewijn

Blijf op de hoogte en volg Melissa

07 Mei 2012 | Nederland, Ridderkerk

Dag -8,

WE GAAN WEL, WE GAAN NIET, WE GAAN WEL, WE GAAN NIET, WE GAAN WEL.. WACHT, WE GAAN!

Voor de mensen die mijn vorige blog gelezen hebben begin ik niet bij het begin, want dat hebben jullie allemaal kunnen lezen.

Dankzij onze geweldige vakantie van vorig jaar en de nog leukere foto's hebben we de vakantiefoto wedstrijd van BezoekThailand.nl gewonnen! Wat inhoud dat we met een bord van 4 bij 1 met een waarde van 3000 euro over de vakantiebeurs zweefden richting de auto. Eenmaal ingestapt en naar huis gezweefd, begon daar het avontuur vóór het avontuur: het plannen van de reis!

Om een lang verhaal niet korter te maken, schrijf ik gewoon een kort verhaal. Door wat kleine lettertjes onder onze prijs kunnen we alleen buiten de seizoenen om op vakantie en dat was helaas niet te realiseren met z'n 5'en. (vriendlief blijft niet thuis dit jaar!). En omdat papa en mama het vorig jaar zo stom vonden hebben ze gesloten dat ik en mijn levenspartner samen naar Thailand mogen! En wel over precies 8 dagen stappen wij met onze koffertjes in een China Airlines vliegtuig met hopelijk een bamibar aan boord!

Omdat ik vorig jaar zelfs om mijn eigen verhalen heb gelachen ga ik natuurlijk ook dit jaar iedereen weer volledig op de hoogte houden van al onze belevenissen en avonturen. Want 2 achttienjarige mensen die samen op rondreis gaan door Thailand, dat moet wel hilarische verhalen gaan opleveren!

Eerst maar die koffer dicht krijgen!

From Ridderkerk with love xoxo

Melissa & Koen



  • 07 Mei 2012 - 16:12

    Linda:

    Ik kijk er nu al naar uit Melissa, misschien heeft Koen ook wel schrijftalent.....?
    Succes met de voorbereidingen xx

  • 07 Mei 2012 - 17:33

    Pia:

    Geweldig. En wat lief van je ouders. Ik hou jullie in de gaten.
    Heel veel plezier.

  • 08 Mei 2012 - 05:36

    Erika En Herman:

    Hey Melissa en Koen,

    Eindelijk is het nu duidelijk voor jullie.....JULLIE GAAN!!!!! Het was wel spannend allemaal! Maar 2 weken, als 18 jarigen, lekker samen naar een heerlijk land, dat wil toch iedereen! Wij wensen jullie een goede reis en een geweldige tijd toe. We gaan jullie volgen en hopen veel te moeten lachen bij het lezen van de verhalen, want dat hebben we vorige keer zeker gedaan! Groetjes

  • 09 Mei 2012 - 13:43

    Francis:

    Wij verheugen ons weer op je leuke verhalen! Wat een fijne pa en ma heb jij!!! Groet, Francis, vrouw van richard; neef van je pa)

  • 15 Mei 2012 - 18:42

    Mums:

    En die koffer zit dicht...... Pfff nou ja net dan! ( op wie lijkt ze toch)? En die Koen geen haar beter :-) Maar ja de economie zal niet groeien van jullie inkopen in Thailand, er past immers niets meer in jullie koffers!!? Dussss er zit niets anders op om dan maar van de omgeving te genieten ( en de geur:-) lieve Koen, Melis en kleine Canon veel plezier en laat ons meegenieten......xxx liefs van ons

  • 17 Mei 2012 - 12:57

    Ineke De Lange:

    Veel plezier! Ik wil je verslag graag weer lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ridderkerk

My Thaiery 2

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2012

DAY TEN & ELEVEN

24 Mei 2012

DAY NINE

24 Mei 2012

DAY SEVEN & EIGHT

21 Mei 2012

DAY SIX

20 Mei 2012

DAY FIVE
Melissa

Actief sinds 03 Juli 2011
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 33819

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2013 - 02 September 2013

My Thaiery 3

15 Mei 2012 - 27 Mei 2012

My Thaiery 2

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: